Wednesday 31 July 2013

Kekejaman Syiah Yang Umat Islam Perlu Tahu



Berikut adalah sebahagian kebiadaban syi'ah la'natullah di Syria, yang disebutkan oleh seorang ulama Doktor bidang Aqidah asal Syria melalui Radio Rodja dan diterjemahkan oleh Ust.Firanda Hafizhahullah, beserta fakta-fakta dari sumber lainnya:

- Pasukan syiah mengumpulkan anak-anak dan mencabuti kuku-kuku anak-anak tersebut didepan orangtua2 mereka, seraya berkata: "jika kalian tidak boleh memberikan keturunan yang bagus, ayuhh ... datangkan isteri-isteri kalian biar kami setubuhi ...

- Memasukkan racun ke saluran PAM.

- Mengebom perkampungan ahlussunnah.

- Rogol gadis 8 tahun.



- Rogol wanita, kemudian mencincang tubuhnya, ada juga yg dipanggang.

- Rogol para wanita di depan suaminya, hingga suami gila tak tahan dihinakan.

- Menembaki para pemuda, memotong tubuhnya, meletakannya di depan rumah keluarganya, lantas meminta duit  ganti rugi pelurunya dari keluarga mangsa !

 
- Menyodomi para pemuda.

- Ahlussunah dipaksa sujud dan menyembah pada foto bashar.

- Seorang ibu dipaksa menukar nama anaknya dari abdulloh menjadi abdulbashar.

- Tahanan kehausan disuruh nganga mulut, lalu mulutnya dikencingi.

- Al-Quran digulung dengan dicolok-colok di buat rokok.


- Al-Quran juga jadi  objek sasaran latihan tembak menembak tentera.

- Ketika disiksa ada yang teriak "Allahu Akbar" maka mereka membentak dengan mengatakan "Rabbmu sudah lama mati," ucapkan Basharu Akbar ".

- Satu wanita digilir oleh 20 tentera syi'ah di depan suaminya.

- Gadis2 diperkosa di depan orang tuanya.

- Pemuda dipotong alat kelaminnya, kemudian dihinakan di depan doktor wanita sunni.




- Seorang tua renta diseret dengan janggutnya dan dipukul.

- Seorang pemuda ditebas setengah wajahnya hingga lepas mulut dan rahangnya, dan masih sempat hidup beberapa lama.

Masih banyak lagi kebiadaban syiah la'natullah yg tidak boleh disebutkan semuanya ..

(copas status ukhti: Annisaa Fahmi Sayekti dan lain-lain)



Bila thaghut disembah ...

Thariq bin Syihab menuturkan bahawa Rasulullah shallallahu'alaihi wa sallam bersabda, "Ada orang masuk Syurga kerana seekor lalat, dan ada seseorang masuk Neraka kerana seekor lalat pula. Para sahabat bertanya, Bagaimana hal itu, ya Rasulullah? Beliau shallallahu'alaihi wa sallam menjawab, Ada dua orang berjalan melewati suatu kaum yang mempunyai berhala, yang mana tidak seorang pun melewati berhala itu sebelum mempersembahkan kepadanya suatu kurban.

Ketika itu berkatalah mereka kepada salah seorang dari kedua orang tersebut, "Persembahkanlah kurban kepadanya!" Dia menjawab, "Aku tidak mempunyai sesuatu yang dapat kupersembahkan kepadanya. Mereka pun berkata lagi, "Persembahkan sekalipun seekor lalat." Lalu orang itu mempersembahkan seekor lalat dan mereka pun memperkenankan dia untuk meneruskan perjalanannya. Maka dia masuk Neraka karenanya. Kemudian berkatalah mereka kepada seorang yang lain, "Persembahkanlah kurban kepadanya!" Dia menjawab, "Aku tidak patut mempersembahkan sesuatu kurban kepada selain Allah." Kemudian mereka memenggal lehernya. Kerananya, orang ini masuk Syurga ". (Hadits riwayat Imam Ahmad)


Wallahu a’lam.




Video kemusnahan masjid2 dan mushaf2 AL Qur'an di Syira oleh agama Syi'ah la'natullah ...




Ulama di Al-Azhar, institusi tertinggi di dunia Muslim Sunni, telah mengeluarkan fatwa yang menyeru pembunuhan terhadap Presiden Syria Bashar Al-Assad atas kematian ribuan orang awam dalam penumpasan mematikan terhadap aksi protes anti-rejim.

"Bashar Al-Assad sang pembunuh harus dibunuh," kata Nasr Farid Washil, bekas Mufti Mesir, di surat kabar milik Parti Kebebasan dan Keadilan pada hari Rabu semalam, 14 Mac.

"Dia (Assad) yang melepaskan sebuah peluru melawan rakyatnya sendiri harus dikutuk dan seorang penjahat perang yang wajib dihukum."

Lebih daripada 8,000 rakyat Syria telah tewas dalam aksi protes menuntut diakhirinya 11-tahun pemerintahan Assad oleh tindakan keras mematikan yang dilakukan oleh pasukan keselamatan Assad.

Para ulama Al-Azhar sepakat menyerukan pembunuhan Assad terkait atas pertumpahan darah warga awam yang terjadi setiap hari di Syria.

"Membunuh Bashar Al-Assad adalah suatu kemestian setelah ia menumpahkan darah rakyatnya dan memperkosa para wanita mereka sendiri," kata Dr Hasyim Islam, seorang anggota jawatankuasa Fatwa Al-Azhar.

Dia menekankan bahawa Islam melarang pembunuhan manusia tanpa alasan yang syari.

"Kejahatan yang dilakukan oleh Bashar Al-Assad sang pembunuh dilarang oleh Islam dan tindakannya tersebut tidak akan mewujudkan keamanan," tegasnya.

Syaikh Abdul-Munim Al-Bari, bekas pimpinan front ulama Al-Azhar juga setuju dengan fatwa Assad wajib dibunuh.

"Presiden Syria Bashar Al-Assad perlu dibunuh kerana membantu pembunuhan kejam yang dilakukan terhadap orang awam di Syria," ujarnya.

Al-Bari, yang juga bekas ahli jawatankuasa Fatwa Al-Azhar, mengatakan bahawa kejahatan Assad melanggar semua norma agama dan manusia.

"Dia layak mendapat hukuman dengan cepat." (Fq / oi)

Read more: http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/kekejaman-syiah-yang-umat-islam-perlu.html#ixzz2adaw4CTy

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...