Monday 8 July 2013

Lelaki syiah menyamar muslimah mengedarkan gula2 yg mrngandungi bahan memandulkan wanita Islam dan agenda syiah dengan nama wahabi

Kejadian mengejutkan didalam Masjd-an-Nabawi! Semalam, selepas Asar di salah satu kawasan Masjid  Nabawi Al Madinah Al Munawarah, seorang Syiah Rafidi berlegar2 didalam bahagian jemaah wanita Masjid tersebut. Lelaki tersebut telah memakai Abaya dan niqab untuk menyembunyikan dirinya dan telah merayau2 di bahagian jemaah wanita sambil mengedarkan gula-gula kepada kanak-kanak dan wanita. Gula-gula yang beliau edarkan dipercayai mengandungi ubat atau bahan2 yang akan menyebabkan kemandulan wanita dan kesan nya akan  merosakkan organ-organ pembiakan perempuan sepanjang hayat.  Selepas melalui siasatan, gula-gula tersebut dipercayai berasal dari Iran dan rancangan mereka supaya generasi muslimah bakal mandul , jelas lelaki syiah yang telah di tangkap itu.



Ini adalah salah satu daripada berbagai serangan oleh Syiah Rafidis pada Islam! Selain itu, ini juga satu tindakan yang berjaya bolos dikalangan umat Islam Sunni dan satu konspirasi besar syiah sedang diaturkan bagi melumpuhkan  Arab Saudi dengan memasukkan ke dalamnya  fitnah supaya rakyat berbalah dan berlaku kacau bilau sesama Islam.

Terdapat banyak kerosakan yang dilakukan oleh puak syiah yang tinggal di pelusuk Arab Saudi termasuk menyebar fitnah. Mereka inilah yang melabelkan Arab Saudi wahabi sedangkan warga Saudi menafikan yang mereka bukan wahabi kerana warga Saudi amat sedar fahaman wahabi adalah sesat. Dan fahaman wahabi di asaskan oleh ''abdul wahab bin abdur rahman rustum'' ternyata  sesat !

Tetapi yang membawa pembaharuan pemikiran di Saudi dengan membuang segala bidaah, tahyul adalah ''Muhammad bin Abdul Wahhab'' yang mana di zaman Muhammad bin Abdul Wahhab amalan bidaah, tahyul dan syirik amat berleluasa di Saudi kerana di zaman itu ramai orang solat dikubur2 para sahabat Nabi saw dan melakukan amalan syirik spritual dan ada juga fahaman2 yang di bawa masuk dari syiah Iran. Maka dengan kehendak Allah swt maka  hadirnya Muhammad bin Abdul Wahhab telah membenteras habisan budaya solat di kubur2 sahabat Nabi saw dan amalan meratap menangis lebih2an di kubur Rasullullah saw seperti yang di lakukan oleh kaum syiah yang meratap dengan kematian Hussien r.a .



 Muhammad bin Abdul Wahhab juga telah melenyapkan amalan bidaah dan bertegas hanya menggunakan al Quran dan Sunnah sahaja. Ini telah menyebabkan musuh2 Islam terutama syiah amat amat tidak berpuas hati lalu mereka inilah yang melabel Saudi mengamalkan fahaman wahabi sedangkan warga Saudi menolak wahabi. Warga Saudi sedar wahabi adalah SESAT.  Jika di tanyakan apa pegangan mereka ? maka warga Saudi akan menjawab pegangan mereka hanyalah al Quran dan Sunnah sahaja. Jika kita tanya balik bukankah pegangan anda adaalah wahabi ? Lalu mereka akan menjawab perkataan ''wahabi'' adalah satu ejekan buat warga Saudi oleh syiah dan kaum kuffar bagi memalu dan memfitnah warga Saudi sahaja... dan ternyata agenda syiah amat sukses kerana hampir semua muslimin di asia tenggara termakan fitnah tersebut.



 Lalu amat kasihan berpuluh tahun demi tahun saudara kita di Saudi di fitnah dengan tuduhan wahabi sesat  Sedangkan saban tahun kita menunaikan haji dan solat berimam kan Imam Sudais, Surrim, Rashid al Masyari dan lain2 yg kita label kan wahabi sesat. Malah kita tidak terlepas mendengar CD bacaan Quran dari qari Saudi yang kita labelkan wahabi sesat.


Malah buat zaman ini hanya Saudi yang kita labelkan sesat itu lah yang masih mengamalkan hukum Allah (hudud). Malah buat masa ini kebanyakan yang berjihad di bumi Syria adalah dari kalangan warga Saudi. Amat kasihan lah saudara dan saudari kita di Saudi. Walaupun kita sedia maklum raja2 dan kerabat Saudi hidup bermewah2. Tapi kita harus terima kenyataan bukan di Saudi sahaja raja dan kerabatnya bermewah2 tetapi semua raja2 dinegara Islam termasuklah negara kita Malaysia sendiri hal demikian berlaku. Kita juga harus terima hakikat yang  hal demikian adalah salah dan yang salah tetaplah salah. Sehinggalah munculnya Imam Mahdi datang mengambil tampuk pemerintahan selepas wafatnya raja Abdullah di Saudi, maka akan akan bermulalah era corak pemerintahan Islam di semua negara2 Islam yang selama ini memandang sepi atau kolot pada corak pemerintahan Islam. Tetapi yang nyata wahabi adalah tetap SESAT  dan pegangan warga Saudi sesungguhnya BUKANLAH wahabi !

Agenda syiah amat sukses. Kaum syiah yang tinggal di Saudi ini terselamat kerana fahaman mereka mewajibkan amalan ''taqiyah'' dimana mereka akan berpura2 solat seperti umat Islam sunnah wal jamaah bagi mengelakkan masyarakat mengenali yang diri mereka adalah syiah! yang sememangnya syiah adalah munafik !! Dan sehinnga artikel ini di paparkan saya  masih lagi bermahzab as-Syafie dan yang memberatkan hati saya membela saudara dan saudari kita di saudi ialah apabila saya terasa semua kebenaran telah di tutupi dengan fitnah oleh Syiah dan para orientalis barat..Tapi yang amat pasti para syiah, yahudi dan orentalis barat amat2 membenci pegangan ahlus sunnah wal jamaah di Saudi daripada ahlus sunnah di negara2 lain. Yahudi amat tahu yang mana  pegangan Islam yang benar dan yang mana pegangan Islam yang lemah kerana itu  kita harus faham dimana Yahudi dan nasrani amat mengetahui kekuatan dan kelemahan orang-orang Islam seperti mereka mengenali anak sendiri. 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...